Tuesday 1 September 2015

Félidő

Kedves Babó!

Ha minden igaz, most tartunk a 18.-19. hét határán. Már magamnak is puskázni kell, hogy számon tudjam tartani. Ez egyet jelent: FÉLIDŐ!
Valószínűleg a hasonfekvés eredményeképp előrebillent méhnek köszönhető, hogy egyszercsak elkezdtél kívülről is látszódni. Persze a legtöbben még vállat vonnak, hogy ők akkor néznek így ki, ha esznek egy jót, vagy "lenyeltem egy meggymagot". Mind többször érezlek. Mint egy nagy buborék, úgy szoktál vándorolni, vagy koppanni a hasfalamon. Most egészen véletlenül jó helyen volt a kezem és szerintem meg is öklözted...
Képzeld, anya megdicsért, hogy szép kismama vagyok, és belépett a simogató-rajongótáborba! Szerinte kivirultam - még szép, ilyen nemessel a pocakban, mint Te!
Szintén megfigyelte, hogy - mint a kismamáknál általában - besötétedik a mell "udvar" része. Talán azért nem tűnik fel nekem, mert napról napra látom. Ugyanakkor megtaláltam egy furcsa jelenség magyarázatát. Néha kicsi filmréteget tudtam lehúzni a bimbóról és nem értettem miért. Néhány napja véletlenül végigsúroltam az alkarommal, és csodálkozva vettem észre egy csillogó sávot az kezemen, ami ragadt és filmréteggé száradt össze. Nagyon úgy tűnik, hogy próbanapot tart a tejcsárda... Eljutottunk addig a pontig is, amikor nagyobb melltartókra kell cserélnem a régieket.

Múlt hetünket egy zarándokúton, Međugorjéban töltöttük. Hogy találkozzunk egy közösség hitével, egyes emberek teremtő erejével és reménnyel. Sok gondolat felötlött és gyökeret vert a fejemben. Mind ki fog csírázni és jó irány felé hajt majd. Félelmek szűntek meg, biztos lettem bizonytalan dolgokban - és lássuk be, a biztos "nem" is sokkal jobb, mint egy bizonytalan "lehet". A társaság látta, hogyan születik egy hit, én láttam, hogyan születik egy pap, és látni fogom, hogy születik egy élet. Te, drágám. Gondolkodtam, s úgy tűnik lánynevet egy álomtöredék után a nagymamámtól kapnál. Ő nagyon menő volt ám, sokat fogsz majd hallani róla! Bízom benne, hogy egy jólsikerült álommal a fiú változat is eszembe ötlik.

Maradok lelkendeződ
Anya

Ui.: holnap megyünk ultrahangra, már várom! (Előre is elnézést, amiért üldözőbe fogunk venni, de egészségügyi okai is vannak, nem csak az én önző látniakarásom.)

No comments:

Post a Comment