Friday 14 August 2015

Bece, becő, becőke

Kedves Babó!

Azt hiszem most először rúgtál olyan kamumájgerit (karatéjozós szakzsargon, májgeri egy rúgásfajta. A szerk.), amit kívülről is megéreztem. Van aki állítja, hogy lehetséges, van aki azt mondja még majd hetek múlva. Igazából olyan érzés, mint egy közlekedő buborék balról jobbra abból a zónából, ahol tanyázol. Nekem próbálták buborékos hasonlattal magyarázni korábban is, de nem tartottam relevánsnak, hiszen hetente többször is bubikkal lesz telve a pocakom nap végére. (Ha valaki megfejti a jelenséget, annak adok egy Puszit: mivel nagyon szabályos az étkezési napirendem, ha ettől eltérek, gyomorkorgás helyett felfújódom - a semmitől, hiszen nem ettem. Ekkor már hiába eszem bármit, a bubik csak következő reggel tűnnek el. Miután most gyakrabban kell kisebb adagokat magamhoz vennem, a szervezetem felborultnak tekinti a rendszert és teletöm bubikkal. Ezek nem jó bubik. A rúgásod kellemes bubi.)
Tegnapi méreckedés szerint máris híztam másfél kilót. Ezek a dekák köréd gyűlnek, picit kerekedik a pocakom. Még így is a sok évvel ezelőtti súlyomat tartom. Már egyre gyakrabban vagyok éhes, ugyanazzal az agresszióval, mint a legelején, ahol ölni tudtam két jól időzített falatért.

Összeszedem, milyen beceneveket és megjegyzéseket kaptunk a Rajongótábortól:
  • Csibe és Kicscsibe
  • Tündér és Tündérke
  • Kisanyám és Kisöreg
  • "Vigyázz magatokra"
  • "Érezzük jól egymást", "ketten vagyok".
"- Még azért nincs komoly rajongótábor... Néhány tíz ember ha tud róla, csak a tizede érintené meg a hasam.
 - Kisanyám, mit akarsz?? A hírnévhez jó marketing kell, hol a pocak?"
A 40 fokos hőség nálam is kiütötte az agyi kapacitás jó részét, így semmi egyéb nem jut eszembe. Berekesztem hát a bejegyzést.

Maradok élvezkedő tisztelőd (hisz kellemes a rúgásod)
Anya

No comments:

Post a Comment