Friday 13 May 2016

Köménymag

Kedves Böbécském!

Tegnap nagyon ügyesen helytálltál! Ugyanis egy hónapja, hogy folyton megúsztad ezt az oltás-dolgot. Most viszont már nem volt hová halogatni. Két combikádba vagy nyolcféle gyengített bacit adtak, hogy a szervezeted kidolgozza az ellenanyagokat. Szegénykém, pedig olyan bizalommal mosolyogtál a doktornénire... Az elsőre alig reagáltál, a másodiknál viszont már hiába vontam el a figyelmedet beszéddel, elpityeredtél. Viszont hamar meg tudtalak vigasztalni. Igazi kis hős vagy! Ha ismernéd a dalt, most velem énekelnéd, hogy "Boooorn to be wiiiild!..."

5 kiló fölé kerekedtünk és lassan lecseréljük a ruházatodat az újszülöttről az eggyel nagyobb méretre, mert 63 centi hosszúra cseperedtél. Doktornéni szerint a születéskori "beépített piercinged" átalakult cisztából nyelv-husivá, így elképzelhető, hogy megmarad szexepilnek. Ritka eset, pályafutása során ő is csak két ilyet látott. A szemikéd viszont a megülő könny szennyeződésétől gyulladttá vált, úgyhogy a szemzugodat sokat kell dörgölni, cseppenteni kell és figyelni. Reméljük megúszod a könnycsatorna-átmosást.

Mivel elég tudatosan tartod a kezedben a rád bízott tárgyakat, most először a kezedbe nyomtam egy csörgőt. Háromnegyed órát nem is eresztetted a markodból! Ahogyan mozgattad a karodat, hangot adott, ami persze teljesen elbűvölt. Te meg engem. Így működnek ezek a dolgok.

Ugyanúgy nyújtózkodsz, mint a felnőttek. Nem tudtam, hogy ösztönös mozdulatsor, de nagyon begyakoroltan és jóízűen csinálod. Újabban egyre gyakrabban gyömködöd az öklödet a szádba. Gondoltam kölcsönkérem és én is megkóstolom, olyan étvágygerjesztően cuppogsz rajta. Néha kicsit kificcen egy-egy nyálcsepp is. Csak nem fogzás lesz? Minden felmenődnek 11 hó körül jött foga - esetleg nem lehet kialkudni nálad, hogy te se harapdáld össze a cicimet? Mindenesetre már kikészítettem a rágókáidat és a rágónyakláncot is. Helyzetjelentés: a tej 3/4 részét magam állítom elő és ez nagy dolog. Rajta vagyok a teljes mennyiség visszahozásán!

Üdvözöl Téged innen az éterből is
Szerető

Anyukád

ui.: Baba 'de Luxe': egészségesre hizlalt babuci játszócumával, tágra nyitott szemmel, rágókendő egykezes vagy kétkezes gyűrögetésével, lerúgott takaróval, 1 rabszolga-hajtányos kabrióban NEM eladó.

No comments:

Post a Comment