Wednesday 20 April 2016

Állatorvosi ló

Drága Törpi!

Sajnálom az elmúlt héten történteket. A problémakörhöz képest egy állatorvosi ló egészséges egyednek számít.

Sajnos nem vettem észre, hogy a lelkiállapotom az elmúlt hetekben nincs kifogástalan állapotban. Mivel nem mértem a súlyodat, azt sem vettem észre, hogy nem gyarapodsz, sőt fogyni kezdtél. Annyit érzékeltem csak, hogy agresszíven kiköpöd a cicimet és sírsz. Többször nem is tudtalak megetetni. Kétségbeesetten adtam neked facsart narancslevet és almát (amiből egy negyedet megettél), majd következő reggel kajcsivadászatra mentem számodra. Védőnéni javaslatára a tápszert preferáljuk (egy generáció alatt ennek a minősége javult, míg a zöldség-gyümölcsfélék tavaszi felhozatala romlott). Kiegészítésként megkapod a tejcit (amennyi van). Egyelőre lassan növekszik a mennyisége. Végeredményről lapzártánkig nem érkezett hír. A következő levélben közlöm a fejleményeket.

A visszahízással viszont ugrásszerűen fejlődtél. Újra vigyorka vagy. Negyedórás gyakorlatokat tartasz belőle - ennyitől már nekem is izomlázam lenne a pofimban! 

Tartósan leköti a figyelmed egy-egy függő játék - már ébren is jól érzed magad felügyelet nélkül. Műértő szemmel vizsgálod a pelenkázó feletti absztrakt képet. Egészen sokáig tanulmányozod behatóan a látogatóink arcát. Engem felismersz - a hangom megnyugtat, ha meglátsz, elmosolyodsz. Sőt, mától kifejezetten igényeled a társaságomat! Odahívtál, hogy olvassak és mikor félálomban észrevetted, hogy már nem vagyok ott, újra visszahívtál. Inkább elkísérsz a konyhába, ha reggelit készítek és figyeled, ahogyan megeszem. No majd pár hónap múlva te is... (Innen köszönöm azoknak, akik javasolták a beltéri babakocsi használatát!) Még nem tudod, mit csinál kezed-lábad-nyelved-szemöldököd, de folyamatosan jár mind. Bármelyik táncos megirigyelné ezt az izolációt! A szemed a mindenszínűből mélykékké változott. A (látszólag) indokolatlan hasfájások tűnőfélben vannak. A torna - házifeladatainkat remekül teljesíted. Gyönyörűszépen homorítasz (pedig utálsz hason feküdni), nagyon jól egyensúlyozod a felsőtested és a fejedet is sokáig tartod lefektetésnél.


Mára befejezem a helyzetjelentést, koncentrálnom kell a tejszaporításra!

Csókol 
Anya

No comments:

Post a Comment