Tuesday 21 July 2015

Táncos

Kedves Babó!

Elmentünk egy kedves ultrahangos bácsihoz, aki a legprofibb eszközökkel megmutatott Téged. Nagyon extatikus élmény volt! Képzeld, mostanra, a 13. hétre mindened kifejlődött: látszik a szemed, az orrcsontod, a pocakod, a lábad. 13 centis vagy, és ha egy asztalon állnál, úgy néznél ki, mint egy mini kisbaba. Szerintem nagyon szép vagy. Ám nem is ez lepett meg legjobban, hanem hogy folyton mozogsz. Úgy értem most Te folyamatosan alszol, s aközben mindig mozogsz, megállás nélkül. El se tudom képzelni, mi energiába kerülhet ez, de nagyon szép látvány - fantasztikusan harmonikus! Olyan, mint a patak, ahogy folyik, vagy a tűz ahogy ég: akármennyi ideig el lehet nézni, mert olyan megkapó. Nagyon büszke vagyok Rád! A szívverésed ilyenkor még legalább a duplája egy felnőtt emberének, de ez teljesen egészséges dolog (megaztán ennyi mocorgáshoz biztos szükség van rá!)

Sajnos némi aggodalomra ad okot, hogy - valószínűleg egy görcs miatt - a magzatburok egy része levált a méhfalról. Sokszor észre sem szokták venni, mert két vizsgálat között történik és fel is szívódik, a két hártya pedig visszacuppan egymásra. Kaptam görcsoldókat és leteszek néhány extrém mozdulatról (hátrafejes és táncos döntések, hapcik és köhögések, súlyok emelése), hogy velem se történjen meg máskor, és reményeim szerint én magam is hamar visszatapasztom az elfoglalt "kisszobát" előled. 
Talán a görcsoldó hatása (egy olyan hormont tartalmaz, amit mindjárt magam is termelni fogok), de ma szédülök először. Hiába iszom, nem múlik el. Remélem egyebet nem jelent, mint egy újabb jelenséget amit a várandósok megélnek.

Mértük ma a súlyomat új háziorvosommal, fotóstársammal. Azt hittem hogy a 64 kilós gladiátorsúlyom után 60,4 kg-mal elértem a "halandó versenysúlyomat", de kiderült, hogy 58,5 kg vagyok. Remélem azért tovább nem fogyok, mert akkor csak Te maradsz tőkesúlynak...

Igazából két veszélyre hívták fel a figyelmemet: legyen bármilyen furcsaság ami történik velem, szinte minden elfogadható, kivéve a gyakori görcs vagy vér ürítése. Ezekben az esetekben kórházban kell lennem - ilyesmitől azonban távol tart a sors.

No aztán nehogy valami negatív felhanggal végezzem soraimat, inkább megmutatok egy képet Rólad. Nekem nagyon tetszik! (A mozgó képedet sajnos nem lehetett elhozni.)


Üdvözöl teljesen fellelkesülve
Anya

No comments:

Post a Comment