Saturday 22 October 2016

Olvasónk írta

Tisztelt Szerkesztőség!

A minap meglátogatott minket ez a Böbe-lány. Állítólag a tejtesóm, vagy mi a szösz. Hát ez kész ez a nőszemély, komolyan mondom! 
Először is fel-alá négykézlábazott a családi fészkünkben és mindenhová beleütötte az orrát. Például a padlóba és olyankor sírt. Aztán megállás nélkül szövegelt. Még levegőt se vett, én mondom! Állandóan elvette a játékaimat és másutt letette. Valami rendrakásról magyarázott, de olyan pörgő nyelvjárásban, hogy feladtam, hogy megértsem. Mindent meg kellett néznem, hogy mit tett tönkre. Mit ért ő ilyen finom eszközökhöz, mint slusszkulcs vagy távirányító? Nyomkodja őket bátran és butaságokat beszél. És még el se mondhatom, hogyha más a véleményem. Még az a szerencsém, hogy ő még nem tud felállni, így a lakás magasabb régióit nem vonta a felügyelete alá. 
Míg ott volt, az etetőszékemben is ő trónolt. Inkább megettem rendesen az ételemet, mert láttam a szemén, hogyha meghagynám, még azt is elvinné. Különben is, vigyázzon csak az alakjára!
Az anyája, nos az nem rossz bőr. Kíváncsi lennék, az ő cicijéből is úgy jön a tej, mint az én anyukáméból? De nem tudtam megkérdezni, még ennyi szót se kaptam. Ráadásul állandóan a Böbe-lánnyal volt elfoglalva. Katasztrófa! A végére annyi szerepem maradt, mint a papucsnak, amit rágcsáltam, amíg el nem vették azt is a kiskezemből.

Én mondom, sose kezdj nővel, annak csak rossz vége lesz!

Üdvözlettel
Dávid, a tejtesó (vagymiszösz)

No comments:

Post a Comment