Friday 18 December 2015

8. hónap

Kedves Babó!

Így 8 hónaposan szépen megnőttél - lassan eléred a 40 centit és 1,8 kilót. Néha az az érzésem, hogy olyan a mozgásod, mint a rózsabogárnak, ha tenyérbe zárják: kényelmesen, lassan, kitartóan kotorászol valami zug vagy kijárat után - de hisz még nincs itt az ideje a távozásnak. Jó neked odabenn, hidd el. Néha meg gekkót játszol: "legalább" négy végtaggal feltapasztod magad a hasfalamra, mindenfelé hegyesedem és kitapogathatlak. Komoly tornaórákat is fejlesztettél - rendszerint akkorra időzíted, mikor én nyugton lennék. Azért majd csak összehangolódunk valahogy. Néhány napja sikerült először rekordot döntened: miközben enyhe refluxot okoztál felül, sikeresen rátelepedtél a hólyagomra is, így minden felállás, leülés egyúttal egy WC-kört is jelentett. Egyelőre csak kétszer fordult elő ez a remekbe szabott célzás. Állítólag tudsz csuklani: rendkívül ütemes könnyed kopogást érzek a pocakomon. Remélem nem nagyon kényelmetlen, mert ennyi idő alatt én már felidegesítem magam, ha nem marad abba. Azt meg hiába is magyaráznám, hogy tarsd vissza a levegőt az segít - egyelőre a tüdőd még mazsola-üzemmódban van: összecsukva mint egy redőny és fejletlenül; levegővel semmilyen szinten nem érintkezel.
Rá kellett jönnöm, hogy jobb, ha hosszabb távra feladom a buliról alkotott elképzeléseimet. Azt eddig is tudtam, hogy 10.00-kor leáll a rendszer, de azt nem gondoltam, hogy ha mégis sikerül fennmaradnom hajnalig, akkor a szervezetem ilyen szigorúan fenntartja a deficitet mindaddig, míg be nem hozom a lemaradást. Pedig a háziorvosom (a bulin a mixerem) nagyon ügyelt rá, hogy csak a megengedett mennyiségű alkohollal keverjen koktélt...
Ha lehet, még érzékenyebbé váltam érzelmileg. Nagyon komolyan meg kell válogatnom, milyen szituációkba keveredem, mert ilyen lágy lelkivilággal nehezen tűrhető a legkisebb konfliktus is. Különben kezdelek ám hiányolni... Nem tudom milyen lehetsz majd, de kicsit egyedül érzem magam így, hogy csak a pockomon keresztül kommunikálunk... Persze nem akarlak sürgetni, istenőrizz, hogy emiatt korábban érkezz. Csak kíváncsi vagyok, no.
Állandóvá vált a kismamákra oly jellemző kacsázó járás. Tudom, hogyan szoktam volt járni régen, de ezt érzem biztonságosnak - így fixebben tartom a csípőm.
Lassan megtöltöm a hallt a még szét nem szortírozott holmijaiddal. Igyekszem minél több helyről begyűjteni a felajánlott pakkot, hogy egyszerre fel tudjam dolgozni a méret és szezon szerinti szétválogatást. Bogarat ültettek a fülembe, hogy talán érdemes volna egy vagy két tárolót is leselejteznem, hisz nem tudom őket teletölteni, a helyet meg foglalják. Így vélhetően a saját dolgaimat is át kell majd a tiéddel együtt szortírozni.

Most hogy így bekukkantottam hozzád, hagylak is tovább nődögélni.
Mosolyog rád idefentről
Anya

No comments:

Post a Comment