Tuesday 24 November 2015

Áruló fotó

Kedves Babó!

Hogy eeez? Ez a kép teljes véletlen.

Véletlen, hogy bowling-golyó van a kezemben. Hisz nem is gurítottam azon az estén! (Csak egy, az országban egyedül itt felszolgált barnasört. Köll a B vitamin, aszongyák az okosok.) Véletlen, hogy rózsaszín, lányokhoz illő golyó van a kezemben. Véletlen a hetes szám rajta - semmi köze hozzá, hogy hét hónapja laksz a pockomban. Véletlen az is, hogy hét kilót gyarapodtam, mióta együtt vagyunk. Az is véletlen, hogy egy ilyen kugligolyó lenyelésével nagyjából akkora lenne a méretem, mint most Veled. (Ám kétségtelenül így az izgibb az élet!)
Nincs mit tennem, kénytelen vagyok Krumplimanónak átkeresztelni, annyit mocorogsz. Egyszer sem sikerült szimmetrikusra nyomnod - így krumplipockom nő - így te vagy a Krumplimanó. Valahol mindig kiállsz. A talpad az egyetlen, amit egyértelműen meg lehet különböztetni: a köldököm környékén kutatsz vele, és három centis kis ponton nyomsz. Egészen furcsa elképzelni, hogy egy pracli tud ekkora lenni. Mit fogok én veled kezdeni, hát összetörsz! Mondjuk továbbra is egy kis vasgyúrónak tartalak - aki ilyen ügyesen tudja feszegetni a fizikai korlátait, az más nem is lehetne...

Így hát büszkén tekint le rád ma is
Anya

No comments:

Post a Comment