Friday 27 September 2019

Idézetek

Ugrálás közben hangot láttam a pocakomból

Milyen sütikét veszünk?
Még nem tudom
Azt szeretem, olyat még nem is ettem

A felnőttek általában már nem csámcsognak.
Igen, de Norbi és anya nem általában, hanem mindig nem csámcsognak.

Anya, ezt én fújnak találom.

Kinti sszandit legközelebb ne tedd a szőnyegre.
Nem én tettem föl. Odasetalt a szőnyegre.

Gilimbalol

Japántul meséltem a Micimackót.

-Múlt héten én is hangosan zenéltem. De bedugtam a fülem.
-Hova?

Almákra: melyik szimpatikus szilva? Játékból?

Kulcsi

Betágult

Fogyadékban van (fogyóban van)
Ennek megvan az ismerete

Bossa Nova a rádióban:"ez olyan mint a Katica mese, aki énekel az meg olyan, mint Norbi anyukája"

Norbinak leszek a legjobban barátja!

Csíkborsó (zöldbab)

Anya, belém még egy müzli befér.

Királynői vakaróni

(Vásárlás játékból)
- és mennyi lesz?
- fél tizenkettő!

No comments:

Post a Comment