Sunday 21 June 2015

Bemutatkozom

Kedves Babóc!

Bemutatkozom. Anya vagyok. Te nősz a pocakomban. Minden reggel az az első dolog, hogy elmondom magamnak, Anya vagyok. Általában eszembe jut még egyéb apróság is, mint például hogy mi leszünk ketten, akik megmutatják a világnak, mekkora örömöt és boldogságot lehet megélni ketten. Vagy adsz nekem sok jó gondolatot, hogyan lehet sokkalta hasznosabban létezni, mint az elmúlt éveim folyamán. Rengeteg izgalmas ötletmorzsa miattad indult útjára az agytekervényeimben! Hát ki gondolta volna, hogy lehetsz ennyire zseniális? Néha egészen az az érzésem, hogy Te leszel az én megmentőm. Neeeem, nem egy szőke herceg fehér lovon... Semmi sárkány, semmi vártorony, hanem Te, aki jelenleg olyan csöpp, hogy a számára fenntartott űr is mindössze lúdtojás méretű. Szeretem a meglepetéseket, s most a legértékesebbet kaptam.
Borzasztóan sajnálom, hogy mindenféle izgulásokkal keserítettem az életedet, eztán igyekszem az ellenkezőjét tenni. Sajnos nem merem megígérni, hogy teljes egészében ki tudom vonni őket, de kaptam egy korrekt összefoglalót a helyzetemről és körülöttem állók helyzetéről, melyből jóóól levontam magamnak a következtetést: ha felelősen, és természetesen, a velem áradó boldogsággal létezem, akkor lassan a bizonytalanból magam is megszilárdulok, mint ahogy Te is csinálod odabenn. 
Sokan kérdezték, hogy persze, most még lelkes vagyok, de miiiind ismerünk, a kezdeti lelkesedés lohadni szokott és különben is, csináltam bár bármit, az utolsó lépést a befejezésből (hogy a legjobb legyek, hogy tökéletes legyen az alkotás, stb) rendre ellógtam. Te pedig a leghosszabbtávú projekt vagy akit csak el tudok képzelni. Sajnos néha behúznak a zölderdőbe, de nem kell megijedni: ilyesmi nem lehetséges. Nem hagyok ott egy Lelket. Ilyen nem történhet meg.
Aztán még valami fontos: nekem az az érzésem, hogy valamikor egyszer én kértelek téged. Aztán Ti ketten odafenn megdumáltátok, hogy rendben, Te leszel, aki jönni fog a kérésemre, s így leszünk mostantól Mi ketten. Nem tudom milyen vagy, ki leszel Te, de azt tudom, hogy nem véletlen, hogy mi kettőnk lelke találkozott ilyen bensőséges keretek között. Biztos rengeteget fogok tőled tanulni és igyekszem kellő tisztelettel átadni azt a tudást és tapasztalatot amit én idelent összeszedtem.

Azt hiszem örök barátságunk ezennel útjára indult.
                                                                                               Tisztelőd és kis szerelmed: Anya.

ui.: Objektivitás kedvéért: én május 9 körülire teszem a fogantatásodat, bár egy héttel korábban lett volna biológiailag megalapozott. 8 hetesnek számollak, a doktor 8-9 hetes közé tesz Téged.

No comments:

Post a Comment